Związek między dobrej jakości meblami biurowymi a wydajnością pracowników

Związek między dobrej jakości meblami biurowymi a wydajnością pracowników

Produktywność to modne słowo, o którym ostatnio słyszymy bardzo często, ale nie bez powodu. Jeśli Twoi pracownicy nie są produktywni, cała Twoja firma będzie podupadać. Nie zadowolisz swoich klientów, nie dotrzymasz terminów, stracisz pieniądze, a konkurencja będzie gotowa to wszystko zgarnąć.

Zgodzisz się, że to zła sytuacja.

Istnieje wiele sposobów na zwiększenie wydajności, ale najprostsze działania są często zdecydowanie najskuteczniejsze.

Spójrz na to w ten sposób - jeśli Twoi pracownicy nie czują się komfortowo, jak możesz oczekiwać, że będą się starać i pracować dla Ciebie jeszcze ciężej? Dlaczego w ogóle mieliby tego chcieć?

Istnieje bardzo realny bezpośredni związek między poziomem komfortu a wydajnością, a to oznacza, że istnieje bardzo realny i bezpośredni związek między dobrej jakości meblami biurowymi, które zapewniają ten poziom komfortu, a wydajnością.

Istnieje bardzo dobry powód, dla którego w wielu biurach od czasu do czasu przeprowadza się remonty i renowacje. Nie chodzi tylko o wymianę starych mebli biurowych na nowe biurka, nie chodzi też o wydawanie nadmiaru pieniędzy (głównie dlatego, że niewiele firm ma ich dużo), ale o stworzenie nowej, świeżej przestrzeni, miejsca, które zainspiruje pracowników do porannej pracy. Oczywiście, częścią tego wszystkiego są komercyjne meble biurowe, które pasują do stylu, ale także do komfortu.

Aby dokładniej zbadać ten temat, sprawdźmy kilka powodów, dla których warto zainwestować w wysokiej jakości meble biurowe, które przetrwają próbę czasu, w przeciwieństwie do tanich, szybkich opcji naprawczych.

Pracownicy potrzebują inspiracji

Nieporządne, nieinspirujące biuro nie sprawi, że ktokolwiek będzie chciał zrobić coś więcej niż tylko podstawowe czynności. Stare meble biurowe, które już dawno przekroczyły datę przydatności do spożycia, są nie tylko niewygodne, ale również wyglądają na przestarzałe. Nie ma w nich nic antycznego czy zabytkowego - są stare i trzeba je jak najszybciej wymienić!

Zamiast tego warto rozważyć wdrożenie nowych krzeseł biurowych lub biurek, szafek i innych mebli biurowych, które pasują do nowego, świeżego designu, a jednocześnie są tak funkcjonalne, jak powinny być. Środowisko, w którym przebywają ludzie, inspiruje ich do pracy.

Utrzymywanie biura w aktualnym i nowoczesnym stylu sprawia, że pracownicy są dumni z tego, że w nim pracują. Biuro, które wygląda tak, jak powinno, od razu sprawia, że ludzie myślą w sposób bardziej zdecydowany, a to jest fantastyczne dla zwiększenia produktywności poprzez dzielenie się pomysłami. Zrób szybki sondaż i bez wątpienia więcej osób wybierze eleganckie, nowoczesne, czyste biuro niż staromodne, zakurzone biuro!

Kolor wpływa na nastrój i produktywność

Od dawna uważa się, że różne kolory mają bezpośredni wpływ na nastrój. Na przykład błękity i zielenie mają działać uspokajająco, czerwień pobudza do działania, a brązy są ziemiste, dzięki czemu dają poczucie większego zen. Wszystko to należy wziąć pod uwagę podczas odnawiania biura i zakupu nowych mebli biurowych. Nie musisz iść w dół standardową czarną lub brązową trasą, gdy kupujesz nowe meble biurowe, poszliśmy naprzód z tym wszystkim, a meble biurowe ewoluowały w stylu na przestrzeni lat.

Rozważ zainstalowanie różnokolorowych mebli biurowych w wybranych obszarach. Na przykład, w obszarze współpracy, gdzie potrzebna jest burza mózgów i pomysłów, pomyśl o ciepłych, ognistych kolorach, aby ożywić rozmowy i zwiększyć produktywność w tym zakresie. W cichych miejscach, na przykład w głównej przestrzeni biurowej, wybierz coś spokojniejszego, być może z dodatkiem naturalnych dekoracji. Możesz kupić biurowe szafy magazynowe w różnych odcieniach błękitu lub zieleni, aby nadać im bardziej swobodny charakter. Wszystko to pozwoli zrelaksować się pracownikom, stworzy świeży, czysty styl i zainspiruje ich do bardziej wytężonej pracy.

Niezbędny element komfortu

Jak już wspomnieliśmy, produktywność zależy od komfortu. Chodzi jednak nie tylko o to, jak wygodne jest krzesło, ale także o to, czy wszystko, czego potrzebujesz, jest pod ręką. Na przykład, jak można oczekiwać od pracowników, że będą wydajni, jeśli co kilka minut będą musieli wstawać i przechodzić do innego pokoju, aby sięgnąć do drukarki? Jak mają być produktywni, jeśli potrzebne im papiery i szafki na dokumenty znajdują się na końcu korytarza?

Ważne jest, aby zorganizować swoje biuro tak, aby wszystko było w zasięgu ręki, a jednocześnie nie było zatłoczone. Wysokiej jakości meble biurowe pozwolą Ci to osiągnąć. Na przykład szafki do przechowywania mogą w dzisiejszych czasach pełnić również funkcję dekoracyjną! Drukarki można przechowywać w rogu, bez konieczności wychodzenia z biura, gdy konieczne jest drukowanie, i można je zamontować na eleganckim stole biurowym.

Mimo to, ogromną rolę odgrywa wygoda osoby siedzącej przy biurku. Ergonomiczne krzesła i biurka są obecnie bardzo popularne, i słusznie. Możliwość dopasowania siedziska do wzrostu i wymiarów pracownika jest niezwykle istotna dla zapewnienia dodatkowego komfortu, a także drastycznie zmniejsza ryzyko nadwyrężeń i urazów. Jest to plus dla organizacji, ponieważ oznacza mniej dni chorobowych dla pracowników, ale ogólnie oznacza to, że Twoi pracownicy będą bardziej zainspirowani do cięższej pracy, po prostu dlatego, że nie odczuwają bólu i nie patrzą na zegarek!

Prywatność, gdy jest potrzebna

Podział biura na strefy to świetny pomysł na zwiększenie produktywności. Można to łatwo osiągnąć, kupując meble biurowe lub ścianki działowe. Zapewnienie pracownikom środowiska pracy, które jest im potrzebne do wykonywania określonych zadań, pozwoli im poświęcić odpowiednią ilość czasu i koncentracji, co dziesięciokrotnie zwiększy poziom wydajności.

Na przykład, grupa pracowników może potrzebować omówić projekt i przeprowadzić burzę mózgów. W takim przypadku należy stworzyć odpowiednie miejsce, np. strefę współpracy, która znajduje się z dala od głównej przestrzeni biurowej, lub strefę przerw. Dzięki temu rozmowa będzie mogła przebiegać efektywnie, bez rozpraszania uwagi innych osób znajdujących się w pomieszczeniu. Podobnie, pracownicy mogą potrzebować naprawdę skupić się na zadaniu, bez zbędnych przerw, i właśnie w tym przypadku ścianki działowe mogą okazać się bardzo pomocne.

Zapewniając pracownikom to, czego potrzebują do wykonania zadania, nagrodzą Cię oni wyższą wydajnością i produktywnością. To wszystko przekłada się na wzrost zysków!

Meble wysokiej jakości są bardziej opłacalne

Ostatnią kwestią jest to, że wysokiej jakości meble biurowe są o wiele bardziej opłacalne niż szybkie rozwiązania. Tak, wiemy, że w dzisiejszych czasach większość ludzi ma ograniczony budżet, ale wiele przemawia za inwestowaniem w jakość.

Spójrzmy na to w ten sposób - jeśli zapłacisz za tańsze meble, będą one dobrze wyglądać na fakturze w danym momencie, ale za rok lub nawet kilka miesięcy może się okazać, że poziom jakości nie jest wystarczająco dobry do wykonywanej pracy. Oznacza to, że trzeba będzie dokonać ponownego zakupu, co w dłuższej perspektywie będzie wiązało się z większymi kosztami. Czy nie lepiej od razu kupić wysokiej jakości meble biurowe, aby uniknąć dodatkowego stresu i kosztów?

Niższej jakości meble biurowe nie zainspirują pracowników do wzmożonej pracy. Prawdopodobnie będą nieco niewygodne, łatwo się zniszczą, nie będą stabilne i prawdopodobnie nie będą odpowiednie do wykonywanej pracy. Inwestując w jakość, pokazujesz pracownikom, że inwestujesz w nich i ich wydajność.

Dawanie pracownikom narzędzi potrzebnych do wykonywania pracy to jedno, ale dawanie im narzędzi wysokiej jakości, których potrzebują, to zupełnie coś innego. To sygnał, że zależy Ci na tyle, aby wydać pieniądze i zainwestować w ich wydajność; to dowód na to, że zależy Ci na Twoich pracownikach. Jako ludzie, kiedy czujemy się doceniani i szanowani, pracujemy ciężej, robimy więcej w danym czasie i ogólnie jesteśmy szczęśliwsi.

Szczęśliwy pracownik to bez wątpienia bardziej produktywny pracownik!

Podsumowując wszystko: ....

Bez względu na to, o jakiej dziedzinie życia mówimy, zawsze lepiej jest stawiać na jakość niż na szybkie rozwiązania. Jakość jest trwalsza. Jakość wygląda lepiej. Jakość skuteczniej wykonuje swoją pracę. Wszystko to zwiększa wydajność w miejscu pracy na wielu różnych poziomach. Tak, kosztuje to trochę więcej, ale jest tego warte!

Jeśli nie wiesz, na które meble biurowe się zdecydować, sprawdź nasze meble biurowe Londyn, aby uzyskać ogromną dawkę inspiracji. Znajdziesz tu coś dla każdego, co z pewnością przetrwa próbę czasu!

Co sądzisz o zakupach mebli biurowych do swojego biura? Czy wolisz inwestować, czy kusi Cię opcja szybkiej naprawy? Czy w przeszłości miałeś złe doświadczenia z tańszymi wersjami? Napisz do nas w komentarzu i daj nam znać, co myślisz, a także o innych wskazówkach zwiększających produktywność, które możesz mieć!