Kiedy dostajesz do wykonania duże zadanie, możesz pomyśleć, że masz do pokonania swoją własną górę. Patrzysz na całość i zastanawiasz się, jak, u licha, masz zamiar zacząć.
Zwykle w miarę wykonywania zadania staje się ono łatwiejsze, zwłaszcza że widać postępy, ale od samego początku potrzebne jest właściwe podejście. Spróbuj skorzystać z takich urządzeń, jak kabiny, które pozwolą Ci
Jednym z najlepszych sposobów radzenia sobie z własną górą jest podzielenie jej na mniejsze zadania. Uznaj je za kamienie milowe na drodze do ukończenia zadania, dzięki czemu będziesz mieć pewność, że stale robisz małe postępy. Będzie to motywować do dalszej pracy.
Na przykład, jeśli masz do napisania duży raport, podziel go na zadania. Pierwszym z nich może być wyszukiwanie informacji, drugim - formatowanie, trzecim - napisanie wstępu itd. Zanim się obejrzysz, będziesz w połowie drogi i będziesz się zastanawiać, dlaczego w ogóle się tym przejmowałeś!
Oczywiście bardzo ważne jest także optymalne zorganizowanie biurka, aby zapewnić sobie produktywność.
Czy wypróbowałeś tę metodę robienia kamieni milowych? Sprawdziła się w Twoim przypadku?